0

Returret

Ønsker du at returnere en vare, skal den sendes tilbage inden for 14 dage efter modtagelse i henhold til forbrugeraftaleloven. For ombytning til et andet produkt, læs mere her.

Kun ubrugte produkter:

Varerne skal være ubrugte og sendes i original emballage uden tegn på brug (kan prøves med rene sokker på rent underlag). Vi tjekker alle returvarer. Du dækker fragtomkostninger ved retur.

* Hygiejneprodukter som strømper og tåseparatorer kan kun returneres uåbnede og ubrugte. Ombytningsret for forkert størrelse gælder ikke, hvis produktet er blevet prøvet.


Sådan foretager du en returnering:

1. Udskriv følgende fortrydelsesformular 
2. Udfyld fortrydelsesformularen
3. Læg produktet og fortrydelsesformularen i en pakke
4. Send pakken til os med GLS eller PostNord 
5. Giv os besked på [email protected] om, at du har returneret produktet.
6. Vi refunderer din betaling.

Hvis du ikke har en printer til fortrydelsesformularen, kan du skrive de samme oplysninger i hånden på et stykke papir og sende dem med i pakken.


Returadresse (Kun returadresse, ikke besøgsadresse):

Fodplejebutikken.dk
Smidstrupvej 11A
4230 Skælskør
Danmark

Bemærk: Returer skal sendes med GLS eller PostNord. Brug ikke DAO til at sende returer, da pakken kan ende på et udleveringssted, og afhentning derfra vil medføre ekstra omkostninger. Tak for din forståelse!


Hvordan finder jeg mit ordrenummer?

Du finder dit ordrenummer i din ordrebekræftelse, som vi sendte til dig via e-mail i forbindelse med, at du foretog ordren.

Hvordan finder jeg produkternes navne?

Alle produkter og produktnavne finder du i din ordrebekræftelse, som vi sendte til dig via e-mail i forbindelse med, at du foretog ordren.

Kan I sende en returseddel?

Nej, beklager! I tilfælde af returnering står du selv for forsendelsesomkostningerne. Vi kan derfor ikke sende dig en returseddel. 

Gælder 14 dages returret?

Ja, det er rigtigt! Vi følger loven om fjernsalg og tilbyder altid fortrydelsesret i 14 dage, fra det tidspunkt, du som kunde har modtaget din pakke. Bemærk venligst, at vi ikke accepterer returneringer, der er sendt tilbage til os senere end 14 dage efter, at du har modtaget dine varer.

Tæller en uafhentet pakke som en returnering?

Nej, det tæller ikke som en returnering! Hvis din pakke sendes tilbage til os fra et leveringssted (for eksempel fra en postekspeditør eller en forhandler) på grund af, at du ikke har hentet den, tæller den ikke som en returnering. For pakker, der sendes tilbage til os på grund af, at de ikke er blevet efterspurgt hos Postnord, debiterer vi dig 200 kroner for vores omkostninger for forsendelse, returforsendelse, administration og håndtering. Hvis produktværdien er lavere end 200 kroner, opkræver vi i stedet hele beløbet for uafhentede pakker.

Hvad sker der, hvis jeg ikke følger ovenstående trin?

Vi har tydeligt angivet returoplysningerne ovenfor for din skyld. For at din returnering skal være så enkel som mulig at håndtere, og for at du hurtigt kan få din betaling tilbage, er vi meget taknemmelige for, at du følger instruktionerne omhyggeligt. Hvis du ikke følger trinnene, vi specificerer i teksten ovenfor, vil vi desværre ikke kunne acceptere din returnering. Hvis vi modtager en ufuldstændig returnering, vil vi returnere pakken til dig uden muligheden for, at du kan få pengene refunderet. Mange tak for at du hjælper os!