0

Returret

Hvis du fortryder et køb og ønsker at returnere en eller flere varer, skal du sende dem tilbage til os senest 14 dage efter, at du har modtaget din ordre. Dette er i overensstemmelse med loven om fjernsalg og aftaler uden for fast forretningssted. Læs mere her. Hvis du i stedet ønsker at foretage en ombytning til et andet produkt, læs mere om hvordan du foretager en ombytning her.

Vi accepterer kun ubrugte produkter

Produkterne, du sender tilbage, skal være ubrugte (men må gerne være prøvet med rene strømper på et rent underlag) og skal sendes tilbage i deres originale emballage uden tegn på brug. Vi kontrollerer alle produkter.

Du står for portoomkostningerne for returneringen.

Hygiejneprodukter, der prøves direkte mod huden på fødderne (som for eksempel strømper, støttestrømper og tåseparatører), er undtaget fra ombytningsretten.. Når et sådant produkt returneres, skal emballagen være ubrudt og produktet helt uanvendt. Retten til ombytning i tilfælde af forkert størrelse gælder ikke, hvis produktet er testet.

Sådan foretager du en returnering:

1. Udskriv følgende fortrydelsesformular 
2. Udfyld nøje fortrydelsesformularen
3. Læg produktet & fortrydelsesformularen i en pakke
4. Send pakken til os (du betaler for porto)

Bemærk - hvis du ikke har en printer til fortrydelsesformularen, kan du skrive de samme oplysninger i hånden på et stykke papir og sende dem med i pakken.


Returadresse:

Fodplejebutikken.dk
c/o HBG Internetverkstad AB
Box 22108
SE-250 23 Helsingborg


Hvad sker der, hvis jeg ikke følger ovenstående trin?

Vi har tydeligt angivet returoplysningerne ovenfor for din skyld. For at din returnering skal være så enkel som mulig at håndtere, og for at du hurtigt kan få din betaling tilbage, er vi meget taknemmelige for, at du følger instruktionerne omhyggeligt. Hvis du ikke følger trinnene, vi specificerer i teksten ovenfor, vil vi desværre ikke kunne acceptere din returnering. Hvis vi modtager en ufuldstændig returnering, vil vi returnere pakken til dig uden muligheden for, at du kan få pengene refunderet. Mange tak for at du hjælper os!

Hvordan finder jeg mit ordrenummer?

Du finder dit ordrenummer i din ordrebekræftelse, som vi sendte til dig via e-mail i forbindelse med, at du foretog ordren.

Hvordan finder jeg produkternes navne?

Alle produkter og produktnavne finder du i din ordrebekræftelse, som vi sendte til dig via e-mail i forbindelse med, at du foretog ordren.

Kan I sende en returseddel?

Nej, beklager! I tilfælde af returnering står du selv for forsendelsesomkostningerne. Vi kan derfor ikke sende dig en returseddel. 

Gælder 14 dages returret?

Ja, det er rigtigt! Vi følger loven om fjernsalg og tilbyder altid fortrydelsesret i 14 dage, fra det tidspunkt, du som kunde har modtaget din pakke. Bemærk venligst, at vi ikke accepterer returneringer, der er sendt tilbage til os senere end 14 dage efter, at du har modtaget dine varer.

Tæller en uafhentet pakke som en returnering?

Nej, det tæller ikke som en returnering! Hvis din pakke sendes tilbage til os fra et leveringssted (for eksempel fra en postekspeditør eller en forhandler) på grund af, at du ikke har hentet den, tæller den ikke som en returnering. For pakker, der sendes tilbage til os på grund af, at de ikke er blevet efterspurgt hos Postnord, debiterer vi dig 200 kroner for vores omkostninger for forsendelse, returforsendelse, administration og håndtering. Hvis produktværdien er lavere end 200 kroner, opkræver vi i stedet hele beløbet for uafhentede pakker.